zondag 2 mei 2010

Japan day 3

Today we went to Nikko. This was 2 hour trip away from Tokyo by train (Shinkansen). The train speed-ed past a unending amount of houses. It looked as if we never left Tokyo. When we arrived at the train station it was a 20 min walk upwards. I am in lack of words to describe how beautiful and breathtaking the scenery and temples where. Tokyo royal garden was nice but this was incomparable!

Well... too much to say so I will not say a word more just watch the pictures and you decide :)

6 opmerkingen:

  1. deze vind ik leuk ,hoe is het eer daar/groetje\igna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik bedoelde de foto met de aap,Igna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeee Koen, weet je al dat je alweer oom geworden bent? Viola vindt de foto's heel mooi en leuk om te zien wt je allemaal beleeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi allemaal ik zie nu net dat ik weer oom ben geworden!!! ik hoop jullie snel te zien maar helaas zit ik in dit mooie land ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vet ^. ^ Nikko =D
    Hoe is de reis? Leuke groep?
    Ik begrijp dat je nu lekker midden in de Golden-week zit! Is het erg druk?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. yup, het is hier erg druk maar kom een hoop leuke Japanners, tegen waar ik half japans en 1/4 engels en 1/4 gebaren er redelijk uit mee kom ;)

    BeantwoordenVerwijderen